Monday, June 8, 2015

CHOOSE HAPPINESS

Choose Happiness - en destinasjon vi alle drømmer om å nå hver eneste dag! Vi kan alle gjøre det, men det er ikke alltid vi gjør det. Jeg er blitt utfordret av Coca-Cola til å fortelle hvordan jeg sprer glede, og utfordrer dere fantastiske lesere til det samme. 
For meg er hverdagsgleden det å kunne dele sykkeløyeblikk med familien og gjøre noe spontant
Ta vare på de viktige øyeblikkene i livet med de som betyr mest for deg, og ikke minst huske å spre glede til de som du kanskje ikke ser så ofte. Inviter en venn, nabo eller kjæreste med på sykkeldate!
Choose happiness and Love - Velger du å glede andre får du kjærlighet tilbake.
                                                                                                                                      annonse
Choose happiness by doing
Lykke kommer i mange former, og jeg er blitt utfordret av Coca-Cola til hvordan jeg sprer glede i hverdagen. Coca-Cola sin nyeste kampanje handler om hva vi gjør og kan gjøre som øker gleden til andre. Øker man gleden til andre har man det også bedre med seg selv. For meg er det å spre glede i hverdagen det viktigste, det at vi viser at vi tenker på andre, rundt oss- både de vi kjenner og de vi kanskje bare krysser over fotgjengerfeltet. Det at vi fokuserer på positiv energi, ringer våre nærmeste og forteller vi er glad i dem, gir hverandre et vennlig smil eller et kompliment, eller rett og slett at du overrasker en venninne med et spontantbesøk på en helt vanlig mandag. Eller at du bruker tiden din til å lytte og le. En fin latter sprer glede mer enn noe annet. Det trenger ikke å være en stor oppgave å spre litt glede, det kan det være så enkelt som et smil til den bak kassen i din lokale matvarebutikk, eller kanskje å spandere en Coca-Cola for en venn på cafe. 
Coca-Cola er i bransjen for å spre smil og glede hver dag en Coca-Cola ola åpnes over hele verden. Bare korken på Cola-flasken kan være nok til å spre glede, og ofte er det som står på Coca-Cola korken spot on.
Bruk hver eneste dag til å spre glede til andre. Jeg utfordrer nå dere til å spre glede til noen dere kjenner og dele det under i kommentarfeltet, samt dele opplevelsen på instagram via #choosehappiness.
stylemag

4 comments :

Anonymous said...

Beklager, men jeg synes Coca Cola sprer alt annet enn glede. Dårlig helse er min første tanke.....

Anonymous said...

Fint innlegg, og inspirerende bilder på en mandag.

Anonymous said...

Hvor mye penger fikk du for dette?

Anonymous said...

Javisst, spre usunnhet gjennom kommersielle bloggere. Fenomenet omtalt i Aftenposten http://www.aftenposten.no/okonomi/Bloggerne-er-Coca-Colas-nye-ambassadorer-8056038.html