Saturday, April 25, 2015

WE LOVE BROWS - BEHIND THE SCENES

                                                                                                                                              annonse    
                                  BEHIND THE SCENES - WE LOVE BROWS
Jeg er ingen bryns-ekspert, men de siste årene har jeg fått større interesse for bryn, og sett hvordan litt farge, og form kan endre et helt uttrykk. Personlig er jeg den som oftest velger det som er naturlig, men i forbindelse med Loreal Paris sin nye bryns serie Brow Artist ble jeg utfordret til å skape tre ulike øyenbryns looker for kampanjen We Love Brows.  Her er en liten sniktitt fra fotoshooten og looken Elegant der jeg har gjort bryn-stylingen med Loreal Paris Brow Artist Genius kit. 
                             Hent inspirasjon og se mine brynsstylinger her

          
                                             photo : Marthe Kveli Valeborg  loreal
stylemag

1 comment :

Unknown said...

Need to try this kind of products!

The TRUTH about FASHION BLOGGERS on
lb-lc fashion blog| Bloglovin'