Sunday, December 21, 2014

MY MARBLE MAC MAKEOVER


                                       MY MARBLE MAC MAKEOVER
Det tok meg tre måneder før jeg endelig fikk bestilt Uniqfind marmor mac-cover, og jeg hadde nesten glemt at jeg hadde bestilt det, før jeg fikk hentelappen på posten i går, og fikk utlevert julens flateste pakke fra Canada.  Dere husker kanskje jeg ble la ut denne posten, under moteuken i København. Macen er ut som den rett og slett er laget av marmor- hello! Jeg dør litt forstatt, så fint er det.
stylemag

5 comments :

Anonymous said...

Så fint, hvor har du kjøpt det?

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei, kjøpte det på uniqfind:)

Elianne said...

Har du skjært ut eplet selv? Er det som kontaktpapir? Har kjøpt fra panduro selv,' men er redd jeg riper opp macen når jeg skal skjære ut eplet..

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Elianne!
Nei, det jeg har kjøpt er idiotsikkert:)
den kommer med omriss, så man kan trykke ut eplet, slipper å skjære...hehe...
Håper du får det til- du får tegne opp eplet i forkant, og gjøre det på en plate før du legger det over...

Astrid said...

Måtte du betale toll, frakt osv? Og isåfall hvor mye?