Thursday, September 25, 2014

BLOGGER OF THE MONTH

                                                    BLOGGER OF THE MONTH
Got the danish issue of costume in my mailbox today, with an interview and feature I did a few months ago. An honour.
Ettersom jeg ikke føler jeg kan gjøre intervjuer i norske motemagasiner som konkurrerer med STYLEmag, var det veldig hyggelig å bli kontaktet av danske Costume som ville gjøre intervju med meg som månedens blogger. Her snakker jeg om hvorfor bloggen heter Hippie, hvordan det danske bandet Mew har inspirert familien min og om mitt aller første kjøp. 
stylemag

4 comments :

Vilde said...

Så gøy!

Hippie, hippie - milkshake said...

Tusen takk, Vilde:) god torsdag...

Camilla said...

Så stas ! Får sniklese en dag jeg er innom;)

MaritBE said...

Så utrolig gøy da :-) Fint bilde forresten, fin detaljer :-)