Friday, April 11, 2014

PALM TREES ON MY MIND

Palm trees - and the color green is on my mind right now....
                                                               shoes/Diemme
                                                              shopper/Ganni
                                                        top/baum und Pferdgarten
                                                       sweater/ Bruuns Bazaar
                                                                cuff/Marimekko
stylemag

6 comments :

Jeanette said...

Hei Celine:)

Kan jeg spørre hvor den fine bikinioverdelen din er fra?

Hilsen Jeanette

Luisa Fernanda del Mar said...

Åh! Det oser sommer og ferie av dette, I dig :D

Unknown said...

Hei Celine! Jeg har virkelig sansen for din blogg, du er min store inspo. Jeg har byttet design på bloggen min nå og lagt ut noen nye innlegg. Jeg hadde satt veldig pris på om du hadde tatt en tur innom:) Hilsen sofiefashion.blogg.no

Thea said...

Jeg har lagt min elsk på diemme, har de i vinterversjon i leopard og de er mine yndlinger <3 hehe! men hvor har du kjøpt de?

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Jeanette! Fra H&M:)

MaritBE said...

Så mye kult her :-)