Monday, April 14, 2014

PALM PRINTS & VINTAGE

 TODAYS DETAILS 
Med solnedgang runt 6-7 er det mørkt før man rekker å ta outfit-bilder. Ikke det at jeg ikke er ute i solen hver dag, men den vinterbleke huden er ikke veldig sexy på bilder akkurat. Her er et lite detaljbilde fra dagens outfit.Kjolen fra Ganni har egentlig belte, men gjorde en twist, og kjørte på med et vintage-belte fra Moschino.

                                                               Dress/Ganni
                                                 vintage belt/Moschino
stylemag

4 comments :

Helene said...

Dette er helt klart min yndlingskjole! Prøvde den i butikken, men måtte på nett for å finne riktig str! Og da er det ekstra gøy å se andre style den!! Dette var utrolig fint satt sammen! Jeg har et innlegg på vent som kommer ut imorgen med denne kjolen. Stylet på en litt annen måte kan man si. Fy søren det er en kjole jeg kommer til å bruke mye. Veldig fint bilde. Liker virkelig bloggen din :)

Hippie, hippie - milkshake said...

Hei Helene. Ja den er så fin, har brukt den over bikini også, helt enkelt- for printet i seg selv er ganske mye Skal sjekke bloggen din nå:) takk for hyggelig kommentar og god påske.

Anette said...

Inspirerende! Og det belte ønsker heg meg!!

MaritBE said...

stilig :-)